loading...
کلبه ی عاشق
محسن بازدید : 2 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

دلنوشته های عاشقانه و زیبا Dell Posts

 

بی تو در سکوت سرد این اتاق

 

بی تو در شب های بی فروغِ بی چراغ

 

دلخوش به آواز جیر جیرک های ته باغ شدم

 

شاید او هم از تنهایی و چشم انتظاری می نالد

 

کمی که دقت می کنم

 

خوب تر می شنوم

 

صدای خسته باد را هم می شنوم

 

که از پشت پنجره به شیشه ی نمناک اتاق می کوبد

 

من تو را صدا می زنم

 

آنها که را؟

 

گوش کن!

 

آری

 

برگ درختان هم با خش خش گاه و بی گاه خود

 

کسی را صدا می زنند

 

چقدر سخت است و غم بار

 

که در این سرای بی کسی

 

هر کس صدا می زند کسی

 

کِی شود با کسی

 

فقط خدا می داند

 

اثری زیبا از ساحلی

 

دلنوشته های عاشقانه و زیبا Dell Posts

 

چه بنامم این را

 

جوشش چشمه ی عشق

 

یا که باران سراپرده دل

 

ناب چون مروارید

 

که سرازیر شد از باغ نگاه

 

هرچه هستش به دل عاشق من می ریزد

 

من دگر شاد و سبک بالم چون

 

عشق خود را به تو می فهمانم

 

تو ببین زخم و ترک های دلم را در زلال اشک ها

 

اثری زیبا از ساحلی

 

دلنوشته های عاشقانه و زیبا Dell Posts

 

از زمان رفتنت از همه عالم دلم برید

 

غصه ها یک به یک بر در خانه ام سنگ می زنند

 

بالم شکست…

 

شوق پروازم خاموش شد و پر کشید

 

همه

 

همه دلتنگی ها

 

مرا به همراهی می خوانند

 

امروز هم آمده بود

 

گفت که می آید ، هرروز

 

یا که گاهی هر لحظه خواهد امد

 

گفته جای تو را پر می کند

 

اما یاد تو پر رنگ تر از قبل

 

در قلب رنچورم نقش می زند

 

دیدم که چه دلبستگی دارد غم

 

با من وفا می کند

 

هر دم کنارم می آید

 

و گفته تنهایم نخواهد گذشت

 

اثری زیبا از ساحلی

 

دلنوشته های عاشقانه و زیبا Dell Posts

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 117